Уряд Тайваню схвалив продовження південної ділянки високошвидкісної залізниці (HSR). Згідно з прийнятим планом, потяги будуть проходити в обхід центру Гаосюна, найбільшого міста на півдні країни.

Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.

Запропонований маршрут був санкціонований прем’єр-міністром Тайваню Су Ценг Чаном, завершивши процес консультацій щодо продовження лінії на південь, який триває з 2019 року.

Нова ділянка маршруту має бути завершена у 2029 році. 

Анонсована гілка лінії, що веде до Пінтуна, не єдине заплановане розширення HSR. У 2020 році Тайвань схвалив сполучення між Тайбеєм і містом Ілань, розташованим на північно-східному узбережжі острова. Ця ділянка має протяжність понад 56 км, проходитиме в основному тунелями, а її будівництво планується завершити у 2030 році. 

Затвердження нового маршруту викликало бурхливе обговорення, оскільки запланований маршрут означає, що HSR обійде центр з майже 2,8 млн жителів міста Гаосюн, щоб з'єднати сільськогосподарське місто Піндун з населенням менше 204 тис. жителів. 

Коли в 2007 році на Тайвані було запущено високошвидкісну залізницю, багато жителів Гаосюна вважали природним розширення мережі до головного вокзалу міста. Міська влада запланувала ґрунтовну реконструкцію головного вокзалу та прилеглої території. У 2018 році, коли місто перенесло залізничне полотно під землю, з’явилася інформація, що в 15-кілометровому тунелі не вистачило місця для швидкісної лінії, що значно зменшило ймовірність того, що швидкісний потяг поїде до центру міста. 

Остаточна версія маршруту враховує вимоги, висунуті під час процесу громадських консультацій, і пройде в обхід комплексу нафтохімічного заводу, замість цього пролягатиме вздовж існуючої магістралі, що одночасно прискорить і спростить процес будівництва.

Коли в 2019 році було оголошено про плани продовжити лінію до Піндуна, вартість інвестицій оцінювалася приблизно в 1,81 млрд доларів.