Сьогоднішній світ неможливий без технологій, які змінюються дуже швидко. Часто для людей буває сюрпризом почути, що FlixBus є насамперед ІТ-компанією і не володіє автобусами. Якщо бути більш точним, то FlixBus створений на перехресті технологічного стартапу, платформи електронної комерції та транспортної компанії. Саме такий набір характеристик дозволив компанії, що була заснована в Німеччині у 2013 році, за кілька років стати найбільшою мережею міжміських автобусів у Європі, а тепер щоденно виконувати 350 тисяч рейсів у 29 країнах світу.

фото_32

За цим успіхом стоїть щоденна робота не тільки представників FlixBus, але і місцевих автобусних перевізників - компаній, які зазвичай вже багато років працюють на конкретних ринках і добре знають місцеву специфіку. Саме на тісній співпраці з ними і побудована бізнес-модель FlixBus. Перевізників, з якими працює FlixBus, в компанії називають автобусними партнерами, і такий термін взято не дарма - автобусні перевізники дійсно є повноцінними "партнерами" у бізнесі FlixBus, і розділяють успіхи і ризики компанії. Також вони часто діляться з командою FlixBus своїми знаннями та досвідом щодо планування нових маршрутів.

Розподіл відповідальності

Окрім планування мережі, згаданого вище, команда FlixBus займається питаннями обслуговування клієнтів, управління якістю, маркетингу та продажів, а також ціноутворення, розвитку бізнесу та технологій. Таким чином, співпраця з FlixBus позбавляє автобусного партнера необхідності вирішувати непросте питання - залучення та утримання клієнтів.

Місцеві автобусні партнери відповідають за повсякденні операції і автобусний парк, який відповідає стандартам комфорту та безпеки, прийнятим у FlixBus.

Місцеві автобусні партнери відповідають за повсякденні операції і автобусний парк, який відповідає стандартам комфорту та безпеки, прийнятим у FlixBus. Стаючи частиною глобальної зеленої мережі, автобусний партнер має можливість збільшити свої прибутки і довгостроково зростати і розвиватись в межах найсильнішого бренду.

FlixBus, фактично, дозволяє "прокачати" традиційного автобусного перевізника, відкриваючи йому доступ до виходу на ринок міжміських і міжнародних перевезень.

01

Вибір партнерів

FlixBus відкритий для партнерства з будь-яким місцевим автобусним перевізником, який хоче співпрацювати - як у великих масштабах, так і з можливістю почати з одного невеликого маршруту, а з часом розширити співпрацю, якщо партнер залишається задоволеним. Отже, що є важливим для того, щоб розпочати співпрацю:

  • По-перше, представники FlixBus оцінюють маршрути, на яких вже працює потенційний партнер, чи підходять вони для мережі компанії.
  • Обговорюються нові потенційні лінії, які були б цікаві FlixBus.
  • І, звичайно, для FlixBus дуже важливий автобусний парк потенційного партнера - чи відповідають автобуси стандартам компанії та що потрібно зробити для того, щоб покращити ситуацію.

Серед бажаних стандартів FlixBus до автобусного парку: найвищий рівень безпеки автобуса, навчені та професійні водії, достатнє місце для ніг між сидіннями (мінімум 76 см), кондиціонер, Wi-Fi і туалет, щонайменше 1 розетка на кожні два місця, а також автобус має бути новим та екологічно чистим.

02

Єдині стандарти для всіх автобусних партнерів дозволяють нам пропонувати нашим клієнтам подібну якість послуг у кожній країні. Кожна лінія, яку ми запускаємо з нашим партнером - це наш спільний з ним бізнес. І ми обидва зацікавлені в тому, щоб ці лінії працювали ефективно, а пасажири залишились задоволеними і знову купили у нас квитки.

Ми усвідомлюємо той факт, що в Україні мало перевізників, які працюють на нових автобусах, тому ми обговорюємо можливість спільного розвитку автобусного парку та підтримку наших партнерів.

Ми усвідомлюємо той факт, що в Україні мало перевізників, які працюють на нових автобусах, тому ми обговорюємо можливість спільного розвитку автобусного парку та підтримку наших партнерів, поки вони не зможуть з часом придбати або орендувати нові автобуси.

Окрім того, що це шанс для багатьох невеликих перевізників вийти на ринок автобусних перевезень із сильним брендом і сучасними технологіями, наші автобусні партнери можуть залишити свою частку бізнесу, незалежну від FlixBus.

Виходячи на ринок нової країни, FlixBus також допомагає розвиватись локальним перевізникам і сприяє розвитку ринку автобусних перевезень в країні в цілому. Навколо розвиненого ринку автобусних перевезень починають розвиватися різні суміжні бізнеси. Наприклад, компанії, які будуть займатись брендуванням автобусів, мити їх та лагодити або обслуговувати туалети.

Ми платимо всі необхідні податки в місцевий бюджет. Так, у Польщі за 2018 рік місцева економіка отримала більше 10 млн євро податків та зборів.

Якщо ви хочете дізнатися більше - звертайтесь до команди з розвитку бізнесу FlixBus в Україні.