Оператор залізничної інфраструктури Іспанії Adif уклав контракт на будівництво другого етапу проекту залізничного комплексу у Вальядоліді з консорціумом компаній Lantania та Copcisa.

Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.

Вартість робіт оцінюється в 60,92 млн євро. Завершити їх планується влітку 2026 року.

Тендер на роботи, що включають будівництво вантажного терміналу та ремонтно-технологічної бази, було оголошено Міністерством транспорту, мобільності та міського розвитку Іспанії (MITMA) влітку 2023 року.

Новий вантажний термінал площею 230 тис. м² складатиметься, за даними Adif, з дев'яти приймально-відправних шляхів завдовжки не менше 750 м, контейнерних майданчиків, диспетчерського центру управління, а також автомобільної стоянки та логістичної зони.

Крім того, до комплексу входять технологічний центр та підприємство з ремонту та обслуговування рухомого складу, керовані компанією Redalsa, дочірнім підрозділом Adif.

Проект є частиною масштабного плану створення у Вальядоліді залізничного вузла з будівництвом східної об'їзної двоколійної лінії завдовжки 17,5 км, що веде в обхід міської забудови до вантажного терміналу. Цією лінією колії 1435 мм підуть усі вантажні поїзди в повідомленні Мадрид — Андай (Франція), що виключить необхідність проходу через станцію Вальядолід-Кампо-Гранде та звільнить її пропускну спроможність для пасажирського руху.

Будівництво нового залізничного комплексу перетворить Вальядолід на великий вузол вантажних перевезень, який стане другим за значимістю у складі Атлантичного коридору мережі TEN-T на півночі Іспанії, поступаючись лише хабу в Сарагосі.