Транспортна адміністрація Великого Парижа Île-de-France Mobilités, оператор SNCF Voyageurs та компанія Alstom представили поїзд нового покоління RER NG з числа замовлених для приміських ліній RER D та RER E.

Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.

Усього за рамковим контрактом планується поставити 255 поїздів, у тому числі 125 шестивагонних для лінії RER E та 130 семивагонних для лінії RER D.

Частково двоповерхові поїзди, що розвивають максимальну швидкість 140 км/год, розраховані для курсування у регіоні Іль-де-Франс, де щодня відбувається 9 млн поїздок.

Планування вагонів поїзда розроблено з урахуванням оптимізації місткості та розподілу потоків пасажирів. Широкі двері сприяють прискоренню посадки/висадки на зупинках та вибору пасажирами зручної зони залежно від тривалості поїздки.

У двоповерхових проміжних вагонах на верхньому рівні крісла розміщені за схемою 2 + 3, причому третє ряду крісло є відкидним. У салонах на нижньому рівні з одного боку проходу відкидні сидіння розташовані вздовж, з іншого боку - по три ряди, причому крайнє сидіння також відкидне. У кінцевих одноповерхових вагонах створено умови для пасажирів у інвалідних кріслах.

Всі вагони оснащені кондиціонерами, світлодіодним освітленням, що регулюється залежно від часу доби та стоянки на зупинках, USB-роз'ємами та інформаційними дисплеями.

В першу чергу поїзди RER NG вводитимуться на лінії RER E, наприкінці 2024 року вони з'являться і на лінії RER D.