Альянс Ocean Alliance, до якого входять CMA CGM, COSCO Shipping Lines та Evergreen Marine Corporation, після завершення у 2025 році партнерства 2M (Maersk та MSC) стане найбільшою коаліцією на контейнерному ринку.

Як пише ЦТС з посиланням на Container News, два об'єднання контейнерних перевізників - Ocean Alliance та THE Alliance, куди входять Hapag-Lloyd, Ocean Network Express (ONE) та Yang Ming, будуть єдиними альянсами, які працюють на магістральних маршрутах, але ці альянси за масштабом будуть між собою не рівні.

Так, зараз Ocean Alliance, в управлінні якого 303 контейнеровози сумарною місткістю 4,22 млн TEU, за сумарною місткістю більшою, ніж альянси 2M і THE Alliance, чиї провізні потужності становлять по 3,1 млн TEU.

Ринкова частка Ocean Alliance на трейді Азія-Європа складає 34%, а на трейді Азія - Північна Америка - 35%. Очікується, що його частка на цих маршрутах зростатиме і надалі, оскільки сукупний портфель замовлень ліній, що входять до цього альянсу, сягає 2,38 млн TEU.

Як зазначають в Alphaliner, не всі ці судна будуть задіяні на сервісах Ocean Alliance, "але немає жодних сумнівів, що 36 мегаконтейнеровозів, що будуються, працюватимуть на маршрутах між Азією і Європою".

У січні Ocean Alliance запустив програму Day 7 Product із оновленою сіткою сервісів. Згідно з ним на всіх сервісах альянсу залучено 353 судна сумарною місткістю 4,62 млн TEU. Це на 49% більше, ніж у квітні 2017 року, коли альянс представив Day 1 Product.

Середній розмір суден Ocean Alliance також зріс із 9,6 тис. TEU у квітні 2017 року до 13 тис. TEU у 2023 році.