Вантажообіг цивільної авіації у світі в серпні зріс на 1,5% до рівня минулого року і склав 20,7 млрд тонно-кілометрів. Це перший місяць зростання протягом 19 місяців, починаючи з лютого 2022 року, але при цьому попит на авіаперевезення вантажів залишається на 1,3% нижчим, ніж у серпні 2019 року, повідомила прес-служба Міжнародної асоціації цивільної авіації (IATA), пише ЦТС.

При цьому пропозиція потужностей для повітряних перевезень вантажів продовжила збільшуватися: у серпні зростання склало 12,2% до торішнього рівня до 49,3 млрд тонно-кілометрів (зростання до рівня серпня 2019 року - 3,9%), що зумовлено насамперед, збільшенням сезонної пропозиції вантажних відсіків на пасажирських літаках (у серпні воно склало 30%).

Проте, зазначають аналітики IATA, у сегменті спеціалізованих вантажних авіаперевезень зростання пропозиції "залишається слабким" і становить лише 2% до торішнього рівня.

Глава IATA Віллі Уолш зазначив, що зростання попиту на авіаперевезення вантажів "безумовно, приємна новина", але він заснований на низькій базі 2022 року, а "ринкові сигнали неоднозначні".

"Незважаючи на те, що залишається багато невизначеностей, ми можемо з деяким оптимізмом відзначити рух індексу PMI у позитивний бік. Це особливо важливо, оскільки ми наближаємося до традиційного пікового сезону наприкінці року", - наголосив глава IATA.