Фінська група компаній Wartsila поставить французькій верфі нову модель двопаливних двигунів Wartsila 25DF, що працюють на зрідженому природному газі (ЗПГ), для двох нових 220-метрових круїзних лайнерів класу люкс. Ці судна також будуть оснащені системою вітрил, пише ЦТС.

Судна будуються на верфі Chantiers de l’Atlantique (Франція) для круїзної компанії Orient Express Silenseas, що входить до французької готельної групи Accor.

Контракт, підписаний у травні 2023 року, включає опціон на постачання двигунів ще для двох таких самих суден. Місткість кожного лайнера складає 116 пасажирів.

За інформацією розробника, двигун лінійки 25DF є найефективнішим та екологічно чистим судновим двигуном у своєму діапазоні потужності. Компактний двигун оснащений двоступінчастою системою турбонаддуву, акумуляторною системою подачі/уприскування палива та системою контролю згоряння по всіх циліндрах. Це забезпечує високу питому потужність та ефективність у всьому робочому діапазоні, знижує витрату палива та шкідливі викиди.

У комплект поставки для окремого судна входять чотири двигуни Wartsila 25DF потужністю 2070 кВт при 1000 оборотів за хвилину кожен, чотири газоклапанні блоки (GVU) і чотири системи подальшої обробки викидів Wartsila NOx Reducer (NOR). Устаткування буде поставлене на французьку судноверф восени 2024 року.

Корпорація Wartsila (головний офіс - Гельсінкі, Фінляндія) спеціалізується на проектуванні та виробництві двигунів та інших систем для судноплавної індустрії, нафтовидобувної, електричної та інших галузей промисловості. У 2020 році сумарний виторг Wartsila склав 4,6 млрд євро. Компанія з кількістю співробітників майже 18 тис. осіб здійснює свою діяльність через 200 представництв у понад 70 країнах світу. Акції компанії Wartsila котируються на біржі Nasdaq Helsinki.