До Німеччини для випробувань прибув перший поїзд локомотивної тяги ICE L, збудований іспанською компанією Talgo.

Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.

У 2019 році Deutsche Bahn підписали з Talgo рамковий договір на поставку 100 таких поїздів далекого прямування та замовили першу партію з 23 поїздів, які отримали спочатку назву ECx, яку пізніше змінили на ICE L. У травні 2023 року було зроблено друге замовлення, яке охоплювало вже 56 поїздів ICE L.

Потяг ICE L доставлено до Німеччини з Іспанії через територію Франції маршрутом завдовжки 2000 км за кілька днів.

Сертифікаційні статичні випробування 17-вагонного поїзда ICE L пройдуть у Брауншвейзі, після чого поїзд відправлять до Польщі, де розпочнуться динамічні випробування під час руху зі швидкістю до 160 км/год на полігоні в Жмігруді, розташованому за 50 км на північ від Вроцлава.

Надалі поїзд повернеться до Німеччини, де динамічні випробування продовжать в умовах, близьких до реальних експлуатаційних при швидкості до 230 км/год, а потім і до максимальної - 253 км/год.

Поїзди ICE L побудовані на технологічній платформі Talgo 230 та експлуатуватимуться DB у внутрішніх сполученнях та на міжнародних маршрутах. Їх відрізняють низький рівень підлоги по всій довжині складу та адаптація до умов екстремально жаркого клімату - системи кондиціонування повітря в салонах розраховані на роботу за температури навколишнього середовища понад 40 °C.

На першому етапі потяги введуть в експлуатацію наприкінці 2024 року на маршруті Берлін-Амстердам, потім на маршрутах, які з'єднують Німеччину з Данією та Австрією.