Адміністрація Гамбурга, залізниці Німеччини (DB) та компанія Siemens Mobility підписали угоду про співпрацю, що передбачає розгортання на міській залізниці (S-Bahn) інтелектуальної системи управління рухом поїздів та спільне фінансування цього проекту у розмірі 35 млн євро.

Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.

Система забезпечить підвищення пропускної спроможності ліній та надійності роботи S-Bahn, а також скорочення витрати енергії на 30%.

Її розгортання планується у рамках програми Digitalen S-Bahn Hamburg 2.0.

Зниження енергоспоживання буде досягнуто за рахунок наявності в майбутньому точної інформації про місцезнаходження кожного поїзда, що дозволить регулювати перевізний процес та запобігати зупинці поїздів на перегонах.

Крім того, система не допускатиме одночасного розгону кількох поїздів на ділянці, щоб знизити пікове енергоспоживання.

У рамках проекту передбачено також вивчити потенціал повернення енергії, що рекуперується, в електричну мережу загального користування.

Програма цифровізації S-Bahn Гамбурга передбачає перехід до автоведення поїздів радіоканалом. В даний час однією з ділянок мережі курсують чотири поїзди, обладнані бортовими пристроями автоведення, точного визначення місця розташування та виявлення перешкод. Замовлено 64 нових поїздів, які оснастять таким обладнанням на заводі.

Очікується, що функції нової системи управління рухом поїздів будуть частково реалізовані та продемонстровані на черговому конгресі Міжнародного союзу громадського транспорту, який відбудеться у Гамбурзі у 2025 році.