Об'єднання залізничної промисловості Німеччини (VDB) опублікувало статистику за перше півріччя 2022 року, згідно з якою, зростання обороту цієї галузі країни склало 1,5 % (до 6,8 млрд євро), причому основна частина продажу припала на внутрішній ринок - 5,1 млрд євро (+24%), тоді як на зовнішніх ринках спостерігалося серйозне падіння продажів на 35%, до 1,7 млрд євро (порівняно з 2,6 млрд євро у першому півріччі 2021 року).

Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.

Зазначається, що продажі в секторі рухомого складу продемонстрували зростання на 13,3%, до 5,1 млрд євро, у секторі інфраструктури - впали на 22,7%, до 1,7 млрд євро. В обох секторах зафіксовано падіння продажів на зовнішніх ринках.

Портфель замовлень збільшився за півріччя на 9 млрд євро (+29%), але на зовнішніх ринках зафіксовано його падіння на 7%.

VDB вважає, що залізничній промисловості необхідна підтримка федерального уряду у формі компенсації зростаючих витрат на енергію. Така підтримка є важливою і з точки зору збереження глобальної конкурентоспроможності німецької промисловості.

Також VDB зазначає, що уряд виділяє недостатньо коштів на оновлення інфраструктури залізниць та їх цифровізацію. Для виконання цільових показників щодо досягнення кліматичної нейтральності до 2040 року та підвищення готовності залізниць необхідно подвоєння інвестицій починаючи з 2023 року.

Згідно з інформацією VDB, збереження нинішніх вкладень в інфраструктуру досягти повної цифровізації залізниць вийде лише до 2077 року.