У Канаді компанія Infrastructure Ontario та транспортна адміністрація Metrolinx обрали консорціум Connect 6ix на чолі з компанією Hitachi Rail як виконавця контракту на проектування, будівництво, експлуатацію та обслуговування протягом 30 років нової лінії Ontario протяжністю 15,6 км метро Торонто.

Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.

Контракт передбачає також постачання та обслуговування рухомого складу для лінії, монтаж пристроїв електропостачання та СЦБ, будівництво центру управління, депо для відстою та ремонту поїздів.

До складу консорціуму Connect 6ix крім Hitachi Rail входять компанії Plenary Americas, Webuild, Transdev Canada, IBI Group Professional Services, NGE Contracting, National Bank Financial, Sumitomo Mitsui Banking.

Вартість контракту складає 6,72 млрд доларів.

Роботи планують розпочати у 2023 році, а завершити у 2031.

Поїзди лінії Ontario прямуватимуть через центральну частину Торонто зі швидкістю понад 80 км/год та інтервалом 90 секунд.

Нова лінія, яка буде оснащена системою керування рухом по радіоканалу на основі технології CBTC та розрахована на експлуатацію поїздів без машиністів, зможе перевозити до 30 тис. осіб на годину у кожному напрямі. На ній передбачено 15 станцій, у тому числі вісім підземних, та до 40 варіантів пересадок на інші види транспорту, у тому числі на лінії мережі приміських сполучень GO Transit, існуючі лінії метро 1 та 2 та майбутню лінію 5 полегшеного рейкового транспорту Eglinton Crosstown.

Згідно з розрахунками, введення в дію лінії дозволить скоротити кількість поїздок на автомобілях міськими вулицями на 28 тис. на день, що призведе до зниження шкідливих викидів та зменшення заторів.

Поїзди передбачається обладнати бездротовим доступом до Інтернету, цифровими інформаційними дисплеями, точками заряджання мобільних пристроїв, місцями для велосипедів та інвалідних крісел, системами обігріву та охолодження, автоматичними дверима, відкриття яких синхронізоване з роботою платформних дверей, рекуперативним гальмуванням.

Це другий великий проект Hitachi Rail у Канаді після програми Hurontario Light Rail Transit.

До претендентів на виконання контракту входили також консорціуми за участю компаній Alstom і Siemens.