Тег: Тернополь
Таким чином проєкт реконструкції перейде до наступного важливого етапу - влаштування балок прогонової будови.
Один пожежний поїзд за своїми технічними характеристиками дорівнює 60-80 пожежним автомобілям.
Міст був зведений у 1952 році.
Поставка має бути здійснена до 20 жовтня 2024 року.
Згідно з проєктом, новий міст буде майже 49 метрів у довжину та 13 метрів у ширину.
Об’єкт не був зданий в експлуатацію, тож всі ремонтні роботи підрядна організація виконує за власний кошт.
Зараз йдуть роботи над основами трьох майбутніх опор мосту.
До ремонту міст був у передаварійному стані.
Невідкладний капітальний ремонт аварійного мосту ініційовано через великий ризик руйнування.
Відтак інтенсивність руху на автошляху регіонального значення зросла.
Міст був збудований майже 90 років тому і перебував в аварійному стані.
Міст зведений у 1952 році, відтоді його конструкція повністю зруйнувалася.
Шляхопровід перебував у аварійному стані, востаннє ремонтувався більш ніж 40 років тому.
До ремонту шляхопровід на 1 кілометрі траси Р-41 Обхід Тернополя перебував у аварійному стані.
Щоб якнайшвидше відновити сполучення автошляхом Т-23-12, бетонування монолітної розподільчої плити проводилося паралельно з 2 сторін мосту.
Це другий за довжиною шляхопровід в області.
Це другий за довжиною шляхопровід в області.
Це перший подібний випадок в області.
Спеціальне покриття мостобудівники нанесли в 3 шари.
Реконструкцію мосту проводять через високий ризик руйнування споруди.