В Києві на Вокзальній площі зміниться організація руху транспорту, плани презентував заступник голови КМДА Костянтин Усов.

Як пише ЦТС, про це повідомляє ГО "Пасажири Києва".

"Ключові фінансові принципи змін на Вокзальній: мінімізація витрат з бюджету міста - максимально короткі строки втілення проєкту поточними роботами, без потреби виконувати реконструкції чи капітальні ремонти, які на період воєнного стану недоцільні", - йдеться в повідомленні.

Ключові завдання: зменшити хаотичність руху автомобілів, унеможливити порушення правил паркування, ліквідувати транзитний автомобільний трафік, покращити пішохідну доступність та зменшити затримки руху комунального громадського транспорту.

До реорганізації руху були залучені різні розробники - з Луцька, Харкова, Львова та київського КП "Центр організації дорожнього руху", за основу взяли концепцію ЦОДРу.

Зокрема, запропоновано ліквідувати рух автомобілів на найближчому до вокзалу розвороті, яка складається з 3-х автомобільних смуг. За рахунок цього збільшується загальний простір для пішоходів. Залишиться лише обмежений заїзд для авто організацій, які розміщені в пішохідній зоні.

"Найкраща доступність (перший та другий розвороти) до вокзалу буде забезпечена для комунального громадського транспорту, проте віднесено зупинки маршруток", - додали в КМДА.

Також планується створити велосмуги по вул. Симона Петлюри та впорядкувати паркування по вулиці - паралельно замість "ялинки", та ліквідувати наскрізний проїзд для транзитного трафіку через вул. Симона Петлюри - пл. Вокзальну - вул. Павла Скоропадського (в обидва напрямки). Натомість з боку вул. Скоропадського організовується розворотне коло з можливістю висадки пасажирів (kiss&ride).

Крім того, хочуть організувати малий розворот для автомобілів, які не мають потреби їхати прямо до вокзалу. Водночас реалізація розвороту в такому вигляді, щоб унеможливити там зупинку та стоянку авто.

Буде встановлено достатню кількість направляючих стовпчиків (делінеаторів), щоб не допустити хаотичне паркування та покращать організацію паркувального простору на площі з автоматичними шлагбаумами на в’їзд та виїзд за рахунок єдиної існуючої зеленої зони, яка з’явилась в рамках останньої реконструкції у 90-ті.