Залізниці Німеччини (Deutsche Bahn) за підсумками загальноєвропейського тендеру обрали чотирьох підрядників для реалізації пілотного проекту комплексної реконструкції залізниці Riedbahn, яка сполучає Франкфурт-на-Майні та Мангейм.

Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.

Ними стали будівельні компанії Leonhard Weiss, SPITZKE та Swietelsky Baugesellschaft, а також Siemens Mobility, яка відповідає за системи управління та забезпечення безпеки руху поїздів.

Це перший проект масштабної програми модернізації залізничної інфраструктури Німеччини, яка передбачає, зокрема, створення високопродуктивної опорної мережі завдовжки 9000 км.

З урахуванням значного обсягу робіт, які потрібно виконати у стислий термін (за 5 місяців) з повним закриттям лінії, DB розділили проект на два лоти.

Перший охоплює ділянку Франкфурт-на-Майні - Бібліс, другий - ділянку між Біблісом та Мангеймом. На лінії потрібно оновити 120 км колії, 150 стрілок, 140 км контактної мережі та все обладнання ЗАТ. Крім того, DB модернізують усі 20 станцій на цій залізниці та встановлять понад 15 км шумозахисних стінок.

DB помітно збільшили обсяг робіт із цього проекту. Тепер до нього включено, зокрема, впровадження на лінії систем мікропроцесорної централізації, яке почалося ще в лютому 2022 року. У результаті вартість проекту збільшилася приблизно до 1,3 млрд євро з урахуванням запасу на випадок зростання інфляції проти 1,1 млрд євро, закладених за цим проектом у федеральний бюджет Німеччини.

У ході реалізації пілотного проекту будуть відпрацьовані технології комплексної реконструкції, які планують застосовувати на інших лініях DB.

Попередні роботи з проекту виконають із закриттям руху у перші три тижні 2024 року, щоб уникнути припинення роботи лінії влітку 2024 року, коли у Німеччині пройде чемпіонат Європи з футболу.