Парламент Німеччини ухвалив закон, згідно з яким з 1 грудня 2023 року плату за проїзд вантажних автомобілів масою понад 7,5 тонн федеральними трасами буде збільшено за рахунок включення до тарифу плати за викиди вуглекислого газу, а з 1 липня 2024 року підвищення пошириться на вантажні автомобілі вагою від 3,5 до 7,5 тонн.

Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.

Цей захід спрямований на зниження викидів парникових газів на транспорті та досягнення мети щодо захисту клімату, йдеться у законопроекті.

Розрахунок йде на те, що нововведення зробить використання вантажівок, що працюють на альтернативному паливі, набагато привабливішим для галузі вантажних перевезень. 

Очікується, що введений Бундестагом захід дозволить у 2024-2027 роках отримати додаткові доходи від дорожніх зборів у сумі 26,61 млрд євро за рахунок введення диференційованих зборів за викиди вуглекислого газу для транспортних засобів масою від 7,5 тонн та вище.

Очікуваний додатковий дохід від введення мит на автомобілі масою понад 3,5 тонни федеральний уряд оцінює в 4 млрд євро за той же період.

У свою чергу перевізники попередили про підняття тарифів для клієнтів. Так, один з найбільших перевізників Європи компанія Metrans з 1 грудня 2023 року планує підвищити тариф на 19 центів за кілометр проїзду. З січня 2024 року вся плата за проїзд враховуватиметься окремо у тарифах, зазначили в компанії.