Дунайські порти в травні 2023 року перевантажили понад 3 млн тонн, що є абсолютним рекордом для портів цього регіону.

Про це пише ЦТС з посиланням на інформацію АМПУ.

"Розвиток Дунайського кластеру - це одне із пріоритетних завдань нашого підприємства. Вже зараз відомі світові компанії інвестують в розвиток портових потужностей та флоту на Дунаї - що дозволяє постійно збільшувати обсяг експорту та імпорту продукції. Цього місяця державні та приватні стивідорні компанії оновили свої історичні рекорди", - прокоментував керівник підприємства Юрій Литвин.

В АМПУ зазначили, що крім цього, розвиток портів Дунайського кластеру у пріоритеті у європейських партнерів - Єврокомісія та Дунайська комісії у співробітництві з адміністрацією Нижнього Дунаю, Міністерством транспорту Румунії, опікуються проблемою збільшення пропускної спроможності Сулінського каналу, адже від цього також залежить продуктивна робота портів Дунайського регіону.

Раніше повідомлялося, що в 2023 році Україна має намір розпочати днопоглиблення гирла Дунаю Бистре до 7,2 м. У зв’язку з цим заступник міністра розвитку громад, територій та інфраструктури України Юрій Васьков відзначив, що Україна повинна мати аналогічні логістичні умови та технічні характеристики навігації по Дунаю, що і наші румунські партнери. Раніше українською стороною було здійснене відновлення паспортних глибин на українській ділянці річки Дунай і оголошеної осадки 6,5 м. Це дозволило вже на початку березня досягти рекордного значення в 12 суднозаходів та 90 тис. тонн вантажів на добу. На кінець того ж місяця середньодобова кількість проводок суден вже сягала 16.