Спільнота європейських залізничних та інфраструктурних компаній (CER) внесе поправки у пропозицію Трансєвропейської транспортної мережі (TEN-T) про продовження чотирьох коридорів до України та Молдови.

Про це пише ЦТС з посиланням на Логіст.Today.

Зміни торкнуться Північноморсько-Балтійського коридору та Балтійсько-Чорно-Егейського коридору.

Щодо першого, то ідея полягає в тому, щоб з'єднати його з Україною через Львів, Київ та Маріуполь. Щодо другого CER запропонував додати Львів та Одесу в Україні та Кишинів у центральній частині Молдови. Як пояснив виконавчий директор CER Альберто Маццола, Львів розглядається як доповнення до коридорів Балтійське-Адріатичне море та Рейн-Дунай.

Нові пропозиції незабаром будуть опубліковані у звіті, який обговорюватиметься з країнами-членами ЄС.

Альберто Маццола також представив редизайн TimeTable (TTR) для досягнення мети інфраструктури TEN-T.

Цілі, раніше поставлені ЄС щодо залізниць, були представлені у 20-річному плані на період з 2030 по 2050 роки. До переглянутого графіка було включено додатковий контрольно-пропускний пункт на 2040 рік.

За допомогою цієї нової організаційної моделі CER розраховує створити більш структурований діалог та скласти ефективніші фінансові плани. 2030 стане крайнім терміном для основної мережі, 2040 - для розширеної базової мережі і 2050 - для всеосяжної мережі.

Крім того, CER реалізує ще три вдосконалення зміненої пропозиції. Використання габариту P/C400 для визначеного списку залізничних вантажних маршрутів у базовій мережі.

"Важливість наявності однакової габаритної ширини на континенті допоможе вирішити одну з основних проблем, з якими стикаються залізничні вантажоперевезення: перетин кордонів. Тобто поїзди не можуть перетинати кордони через різну колію. А Європейська комісія інвестуватиме лише там, де прийнято P/C400", - зазначив Маццола.

Також CER наполягає на виведенні з експлуатації систем ERTMS класу B, а також змішаних швидкостях для пасажирських поїздів, щоб гарантувати більш адекватний час у дорозі.