Танкери з російською нафтою стали все частіше вимикати свою локацію в Атлантичному океані. Таку тактику можна спостерігати при купівлі підсанкційної нафти з Венесуели чи Ірану.
Про це пише ЦТС з посиланням на 24 Канал.
Танкери "зникають" біля Азорських островів - групи островів, розташованої за 1500 кілометрів на захід від Португалії. Ймовірно, десь серед Атлантики відбувається "невидима" передача нафти з судна на судно.
Щонайменше 3 танкери з російською нафтою за останні 10 днів зникли із систем відстеження суден (AIS), коли наближалися до Азорських островів.
Це може свідчити про передачу партій нафти іншим судам.
До повномасштабного вторгнення росії в Україну таких передач не було, тим більше, з відключенням супутникового моніторингу.
Поки що незрозуміло, чому це відбувається. Ймовірно, деякі покупці російської нафти хочуть завершити покупку якомога більш приватно. Євросоюз вже затвердив 6 пакет санкцій проти країни-агресора, що містить ембарго на нафту. Однак це обмеження почне діяти лише у грудні.
У той же час деякі російські вантажі починають зникати з поля зору на шляху до Азії. Навантаження нафти з судна на судно є звичайним явищем. Крім цього, російські танкери роками перебували біля узбережжя Данії з вимкненою локацією, а останнім часом - і в Середземному морі, і біля Азорських островів.
Проте рідше трапляється те, що судна просто зникають з поля зору. Таку тактику часто використовують для перевезення нафти з підсанкційних Ірану та Венесуели. Тоді судна рухаються поряд, а потім менший танкер передає свій вантаж на більший. Після цього він транспортує нафту на далекі торгові шляхи, найчастіше - до Азії.