Тег: Закарпатье
Новий термінал працюватиме під назвою HHLA Eurobridge Batiovo.
Відновлення ще двох інженерних конструкцій триває.
Це буде вже третій проєкт сухого порту у цій місцевості.
Щоб розібрати цю частину мосту, підрядники виконали роботи з перенаправлення русла річки Тересва.
Наступним етапом стане облаштування конструкцій тимчасового мосту на місці зруйнованого.
Міст через річку Жденівка востаннє оглядали навесні цього року й технічний стан конструкції оцінили як "задовільний".
Також залізницю з європейською шириною колії планують завести до Луцька.
Фахівці приступили до демонтажу першого прогону, розпочато розбір залізобетонного настилу.
Завершити прокладання залізниці стандарту 1435 мм Чоп-Ужгород планують до липня поточного року.
Пункт пропуску "Велика Паладь - Надьгодош" за добу зможе перетинати 200 легкових авто та 600 пішоходів.
Внаслідок події ніхто з людей не постраждав.
Також у 2024 році в регіоні планують відкрити й пункт пропуску для пасажирського транспорту - "Велика Паладь".
Пункти пропуску в області тривалий час потребували змін - недостатня кількість смуг для руху та обмежений простір для обслуговування зростаючого трафіку.
Урочистий старт роботам у присутності очільника уряду було дано ще в квітні.
В області встановлено додаткові обмеження у прикордонній зоні.
Раніше тут вже був міст між Україною та Румунією, рештки якого збереглися.
Наразі для запобігання надзвичайним ситуаціям на критичних мостових спорудах встановлять обмежувальні дорожні знаки згідно з ДСТУ.
Конкретні плани щодо будівництва річкового терміналу на українському березі Тиси наразі відсутні.
Через війну експортери другий рік поспіль напрацьовують альтернативні шляхи логістики. Подекуди у цьому напрямку виникають зовсім екзотичні ідеї, як от побудова порту на Тисі. Що це: черговий прожект чи інфраструктурний проєкт, що має право на життя?
Також компанія сподівається в перспективі доїжджати своїми поїздами до Ужгорода.