Тег: Rio Tinto
Китайський виробник в рамках угоди надасть повний набір основного гірничошахтного обладнання, включаючи десятки 230-тонних кар’єрних самоскидів XDE240.
Науково-дослідний центр дозволить продовжити випробування процесу BioIron.
Компанія зазначає, що зниження обсягів видобутку й відвантажень було викликано насамперед погодними умовами.
Це фінансування дозволить зменшити кількість мазуту, що використовується у виробництві залізорудних окатишів та концентрату.
Компанія очікує, що в поточному році відвантаження залізної руди з регіону Пілбара залишаться на рівні 323-338 млн тонн.
Реалізація проекту дозволяє курсувати на залізниці безпілотним великоваговим потягам довжиною по 2,4 км, що перевозять залізну руду в регіоні Пілбара.
У порівнянні із попереднім кварталом відвантаження збільшились на 6%.
Плановий показник на 2023 рік становить 335 млн тонн.
Угоду про будівництво укладено між гірничодобувною компанією, спільним підприємством Simfer, урядом Гвінеї та консорціумом WCS.
Завдяки вдосконаленню роботи підприємств регіону очікується, що відвантаження залізорудної сировини у 2023 році будуть у на рівні 320-335 млн тонн.
У новоствореному вагонобудівному заводі в Карраті будуватимуть по 10 рудовозних вагонів щорічно.
Угода спрямована на розширення використання алюмінію без викидів діоксиду вуглецю в процесі виплавки.
Також корпорація дещо знизила плани щодо капітальних інвестицій на 2023 рік.
Baowu сподівається отримати вигоду з відновлення торговельних відносин між Китаєм та Австралією.
Тести показали - вантажівка, що працює на відновлюваному дизельному паливі, має такі ж характеристики, як і вантажівка, що працює на звичайному дизельному.
В 2023 році компанія планує видобути стільки ж залізної руди, як і планувала в 2022-му.
Проект реализует одна из крупнейших в мире горнодобывающих компаний Rio Tinto.
Запасы месторождения угля Valeria оцениваются в 762 млн тонн.
Во время испытания поезд, которым управляли с расстояния в сотни миль, проехал 62 мили.
Месторождение находится в труднодоступном регионе, еще нужно строить ж/д и портовую инфраструктуру, а нынешние цены на руду на слишком низком уровне.