Тег: Суэцкий канал
Очікується, що операції повернуться до нормального русла до кінця березня, а повне відновлення транзиту може відбутися до середини 2025 року.
Вартість проекту оцінюється в 80 млн доларів.
Аналітики попереджають про можливе зниження обсягів контейнерних перевезень.
Причина - скорочення транзиту торгових суден через Суец на 60%.
Було доставлено чотири причальні крани Super Post-Panamax ZPMC та шість електричних козлових кранів на пневмоколісному ходу.
90-метровий плавдок проведений водною артерією у супроводі семи буксирувальних суден.
В адміністрації Суецького каналу охарактеризували ситуацію в регіоні як "виключну кризу".
Доходи транспортної артерії у звітний період зменшились на 60%.
Внаслідок регіональної нестабільності за останні 8 місяців Суецький канал втратив 50-60% доходів.
В компанії заявляють, що перенаправлення суден через мис Доброї Надії призвело до переорієнтації вантажопотоків.
Зниження показника пояснюється трафіком, що скорочується, на тлі геополітичної нестабільності в регіоні Червоного моря.
За першою інформацією, судно і екіпаж не постраждали.
На тлі скорочення трафіку через Суецький канал обсяг торгівлі, що проходить транзитом навколо мису Доброї Надії, зріс на 74%.
На маршруті через Суецький канал щотижневий транзит контейнерних суден упав на 67%.
За підсумками першого місяця поточного року кількість суден, що перетнули канал, склала 1362 одиниці.
Мінімум 7 європейських країн готові надати свої літаки і кораблі для місії.
Панамський канал знизив пропускну здатність через наслідки посухи, а у Суецькому знижується трафік через нестабільну ситуацію в Червоному морі і Аденській затоці. Судноплавні компанії змінюють логістику, що врешті може вплинути на економіку цілих регіонів.
Контейнеровози компанії йтимуть через мис Доброї Надії.
Призупинення руху Суецьким каналом позначиться і на маршрутах тих суден, які вже були зафрахтовані.
Судно втратило керування через несправність рульового комплексу.