Тег: Суэцкий канал
Для порівняння, у попередньому фінансовому році цей показник становив 6,6 млрд доларів.
Переговори були зосереджені на вивченні угоди про партнерство для модернізації суднобудівних заводів та дочірніх компаній.
Судно прямує із Сінгапуру до Італії.
Кількість суден, що пройшли через канал у 2024 році, скоротилася майже вдвічі - із більш ніж 26 тис. до 13,2 тис.
У III кварталі 2023/2024 фінансового року падіння до минулого періоду становило 51,6%.
Йдеться про послуги зі зміни екіпажу суден.
Знижка буде надана безпосередньо при транзиті без необхідності подання будь-яких спеціальних запитів або документів.
SCA здійснює програму з розвитку та модернізації флоту, щоб задовольнити вимоги до різних операцій при наданні допомоги суднам, що проходять через канал.
Очікується, що операції повернуться до нормального русла до кінця березня, а повне відновлення транзиту може відбутися до середини 2025 року.
Вартість проекту оцінюється в 80 млн доларів.
Аналітики попереджають про можливе зниження обсягів контейнерних перевезень.
Причина - скорочення транзиту торгових суден через Суец на 60%.
Було доставлено чотири причальні крани Super Post-Panamax ZPMC та шість електричних козлових кранів на пневмоколісному ходу.
90-метровий плавдок проведений водною артерією у супроводі семи буксирувальних суден.
В адміністрації Суецького каналу охарактеризували ситуацію в регіоні як "виключну кризу".
Доходи транспортної артерії у звітний період зменшились на 60%.
Внаслідок регіональної нестабільності за останні 8 місяців Суецький канал втратив 50-60% доходів.
В компанії заявляють, що перенаправлення суден через мис Доброї Надії призвело до переорієнтації вантажопотоків.
Зниження показника пояснюється трафіком, що скорочується, на тлі геополітичної нестабільності в регіоні Червоного моря.
За першою інформацією, судно і екіпаж не постраждали.
