Тег: Мариуполь
Зокрема, розпочато масштабні роботи з будівництва обʼїзної дороги.
Тобто, кількість викраденого вугілля на місяць становить від 40 до 60 тисяч тонн.
Ця цифра дорівнює вартості, достатній для виробництва тисяч тонн сталі, з якої виготовляються бронетехніка, боєприпаси та військові кораблі.
Українське збіжжя доставляється до портів рф або окупованого Криму, звідки росіяни під виглядом власної агропродукції експортують його на зовнішні ринки.
Для сполучення відновили частину залізниць.
Два судна, що були під завантаженням на початку тижня - пішли завантажені вкраденим вугіллям та каоліном.
За заявами про "нові логістичні можливості" приховується неспроможність забезпечити елементарне функціонування портової інфраструктури.
Окупанти сподіваються вивозити близько 12 млн тонн за рік металу, вугілля, зерна - усе, що загарбники можуть вкрасти на захоплених територіях.
Активні вантажоперевезення в порт спостерігаються вже два дні поспіль.
Зафіксовано прибуття до порту 88 вагонів з вугіллям.
Паливо для фронту з росії та з порту Маріуполя тепер їде залізницею.
Перевалка вантажів у морському порту Маріуполь у 2024 році зросла на 100%, порівняно з 2023 роком і склала майже 350 тис тонн вантажів.
Окупанти відвантажили в порту чергову партію вкраденого зерна.
Ця дорога є частиною ідеї побудувати дорогу, що має стати сухопутним маршрутом від російського Ростова-на-Дону до анексованого Криму.
Щодо номенклатури вантажів, то в основному це сільгосппродукція, вкрадена в українських аграріїв.
Завантаження відбувалось з причалу без використання залізниці з запасів, завезених в минули рази.
У результаті сталося зіткнення двох локомотивів та пошкоджені лінії електропередач.
За десять місяців відвантажено 22 теплоходи зі збіжжям, вкраденим в українських аграріїв.
В порт прибув новий балкер під завантаження вугіллям.
Обсяг останньої партії зернових, відправленої з порту, становить 5400 тонн.