Тег: Грузия
Основна частина будівництва нового порту пов'язана із поглибленням дна.
Нові вагони будуть розподілені на 45 поїздів.
Довжина контейнеровоза MSC Edith II складає 216 метрів.
Деякі ділянки залізниці знеструмлені.
Штраф за скидання в море шкідливих, забруднюючих речовин, промислових та технічних відходів збільшується з 22 тисяч євро до 34 тисяч євро.
Будівництво глибоководної гавані в Грузії тепер планують розпочати навесні наступного року.
Обмеження передбачав 11-й пакет санкцій Євросоюзу.
Кандидатам надано термін у кілька місяців для подання технічної та фінансової пропозиції, після чого виберуть переможця, з яким укладуть концесійну угоду.
Авіаперевізник вже двічі звертався з запитом до Агентства цивільної авіації Грузії.
Демонстранти вимагають, щоб лайнер залишив грузинський порт.
Планується запуск польотів між Тбілісі та Батумі, які стануть єдиними регулярними рейсами між двома грузинськими містами.
Позитивні результати зумовлені зростанням обсягів перевезень та значним збільшенням пасажиропотоку.
Порт зможе приймати великі судна, захід яких у порти Батумі та Поті утруднений.
Georgian Airways також пов’язана з хендлінговою компанією, яка надає послуги російським перевізникам.
З загальної кількості оброблених вантажів 39,5% склали генеральні, 34% - наливні, 26,6% - насипні.
Сторони планують найближчими роками довести товарообіг до 500 млн доларів.
Відновлення будівництва проходитиме в рамках державно-приватного партнерства.
Водночас держава оновить існуючі інженерно-екологічні дослідження та розпочне певні передексплуатаційні будівельні роботи, необхідні для порту.
Територіальні води Грузії перевіряють безпілотники, після обстеження буде ухвалено рішення щодо поновлення судноплавства.
Проект важливий як для Грузії, так і для Румунії, оскільки створить пряме сполучення між двома країнами.