Тег: крушение
Суд визнав недбалість в тому, що авіакомпанія не оцінила ризики, пов'язані з виконанням польотів з Тегерана.
Евакуація не проводилась, проте ситуація залишається небезпечною.
Серед причин катастрофи названо неправильне проектування та обслуговування.
Від 30 до 40 контейнерів було серйозно пошкоджено, причому два контейнери небезпечно нависали над бортом судна, створюючи загрозу падіння за борт.
Суд кваліфікував аварію судна як найбільшу екологічну катастрофу в історії країни.
Громадяни України серед загиблих - відсутні.
Поліція повідомила про трьох загиблих і кількох поранених.
Інспекцію проводить Генеральна дирекція цивільної авіації Індії - наразі перевірено вісім із 34 бортів Boeing 787, які експлуатуються в країні.
Борт прямував до Бірмінгема у Великій Британії.
На борту судна перевозили карбід кальцію, що використовується в хімічній промисловості, та близько 370 тонн палива і нафти.
Попередня інформація вказує на те, що причиною, найімовірніше, стала механічна несправність вітрильника.
У найближчі тижні Рада Міжнародної організації цивільної авіації вирішуватиме, як саме росія має надати компенсацію.
Наразі триває масштабна рятувальна операція.
Наразі невідомо, що стало причиною падіння.
Усіх членів екіпажу евакуйовано.
Ключовими загрозами є забруднення прибережних екосистем і ризик потрапляння нафтової плівки на інші території Кримського узбережжя.
Згідно з попередніми даними аналізу бортових самописців літака, під час польоту пілоти обговорювали лише робочі питання.
Сигнал лиха команда судна подала 5 грудня.
Обидва зазнали значних пошкоджень.
Внаслідок зіткнення перша секція потяга зійшла з рейок.