"Левада-Карго", що є дочірньою компанією "Лемтранса", планує з'єднати свою мережу залізницею з європейськими портами, повідомив директор з розвитку мережі контейнерних терміналів "Левада Карго" Олександр Ткачук, пише ЦТС.

"Ми робимо ставку на розвиток України, на зростання її економіки та торгівлі. Наша основна ідея полягає в підтриманні цього зростання через просування українського продукту по всьому світу", - зазначив він.

За словами Ткачука, вже зараз компанія інвестує та створює мережу терміналів по всій Україні, яка дасть змогу стати відправною точкою для українського продукту.

"Свою мережу ми плануємо з’єднати з українськими та європейськими портами завдяки залізничній мережі та, відповідно, нашим прикордонним терміналам у Львівській та Закарпатській областях", - підсумував директор з розвитку мережі контейнерних терміналів "Левада Карго".

ЦТС писав, що "Левада-Карго" ще взимку 2023 року заявила про намір розвивати мережу внутрішніх контейнерних терміналів. Компанія на той час вже підготувала земельні ділянки та формувала проекти для будівництва мережі внутрішніх контейнерних терміналів в Україні. 

"Ми впевнені, що ця інфраструктура буде актуальною як у поточних умовах, так і після перемоги України. Також окремо можна вказати на інвестиції в розвиток річкових перевезень, перевезень через Дунай, це також один із найактуальніших напрямків. Ідеться про розвиток наявних портів Дунайського регіону, створення річкового порту, мультимодального терміналу в дунайському регіоні", - повідомив тоді директор зі стратегії та розвитку "Левада-Карго" Валерій Андріанов.

Нагадаємо, що Група "Лемтранс", до якої входить "Левада-Карго", разом із партнером влітку 2022 року запустила вантажний термінал "Мостиська" на кордоні України та Польщі.

Також в рамках цього проекту було побудовано зерновий термінал, який може обробляти 60 тис. т збіжжя щомісяця.