Аналітика

Зростання в умовах війни: Тренди вагонобудування 2023

Яким був 2023 рік для вагонобудівної галузі України, чи вдалося знайти заміну російським комплектуючим та які проєкти є перспективними для вітчизняних заводів.

Контейнеризація вантажопотоків: Яким був 2023 рік для ринку та як основні гравці оцінюють перспективи росту

В минулому році ринок контейнерних вантажів в Україні зростав як в обсягах перевезень, так і у інвестиційній привабливості. Відкриття морських коридорів та інтеграція з ТЕN-T – основні стимули для продовження позитивної динаміки.

Вагонний фальстарт: Чому примусове оновлення парку матиме негативний ефект

Для запуску програми потрібне відновлення повного циклу вагонобудування в Україні і покращення фінансової ситуації.

"Оператор припортових станцій": Для чого створили нову філію "Укрзалізниці"

Чим керувалися в АТ УЗ, виділяючи нову одиницю у своїй структурі? Та чи вірить в успіх цієї новації бізнес?

Головний економічний драйвер 2024 – зростання вантажної бази

Разом з Європейською Бізнес Асоціацією ЦТС виділив Топ-5 пріоритетів роботи бізнесу і транспортних монополістів.

Від політики до реальної роботи: Як збільшити пропускну спроможність залізничних переходів між Україною та Польщею

Які кроки можуть позитивно вплинути на вантажообіг залізницею між Україною і ЄС.

Малими кроками: Як євроколія перетворила литовський Каунас на залізничний хаб

Будівництво євроколії обговорюється в Україні майже два десятиліття. Однак прогресу в цьому питанні нема. В той же час, Литві вдалось реалізувати подібний проєкт за два роки. Які його результати? Чим він цікавий для України?

Залізниці, порти та інвестиції: Що заважає зростанню вантажообігу через польсько-український кордон

Попри потребу збільшувати обсяги перевезень, цьому досі заважає погана комунікація між сторонами. І все ж по обидва боки кордону будують нові термінали і роблять ставку на інтермодальні перевезення.

Гра в монополію: Як "Укрзалізниця" обмежила доступ приватних вагонів до євровізків

Бізнес вкотре звинувачує УЗ в зловживанні монопольним становищем і неринкових методах конкурентної боротьби.

Залізничні вантажні перевезення під час війни: 5 актуальних питань від бізнесу

Війна кардинально змінила логістику перевезень та умови роботи, тож "Укрзалізниці" потрібно шукати адекватну відповідь на потреби ринку - констатують найбільші вантажовласники і оператори перевезень.

З’єднатися євроколією: Як в ЄС пропонують розвивати залізничну мережу України

Єврокомісія представила дослідження щодо стратегії інтеграції залізниць України і ЄС до загальноєвропейської мережі. Які варіанти пропонуються для вітчизняної інфраструктури?

Електричка своїми руками: Як УЗ модернізує поїзди на Київському електровагоноремонтному заводі

"Укрзалізниця" нарощує обсяги ремонтів електричок на потужностях КЕВРЗ. В планах - налагодження ремонтів дизель-поїздів Pesa та навіть спальних вагонів. Чим зараз живе підприємство?

Вагонобудування в умовах війни: Збільшення виробництва, дефіцит запчастин та орієнтація на ЄС

Яким був 2022 рік і що відбувається в 2023-му на вагонобудівних підприємствах України.

Логістичний тиск. Що відбувається з експортом зерна суходолом та на морі

Відразу декілька країн ЄС припинили імпорт української агропродукції. Навіть у разі його поновлення, це не вирішить проблем вітчизняного експорту. Потрібне стратегічне рішення - допоможе тут лише відновлення повноцінного судноплавства у Чорному морі.

Зійшов з колії. Перші думки щодо відставки Олександра Камишіна з посади голови "Укрзалізниці"

Раптова заява Камишіна про відставку стала несподіванкою для залізничної галузі. Які є припущення щодо причин кадрової ротації та як оцінюють діяльність вже екс-керівника на чолі УЗ?

Як змінилася експортна логістика компаній ГМК у 2022 році

Як підприємства гірничо-металургійного комплексу України вибудовували нові логістичні маршрути для експорту своєї продукції протягом року повномасштабної війни.

Від ідеї і вагонів-платформ до контейнерного терміналу – шлях "Левада-Карго" за 10 років

Як розвивавася ринок залізничних контейнерних перевезень в Україні останніми роками, та яке місце в цьому посіла компанія "Левада-Карго".

Прожекти розбудови: Чи всі заявлені інфраструктурні інвестпроекти дійсно потрібні Україні

Наскільки реалістичними є деякі з проектів у транспортній сфері, які під час війни просуваються українськими посадовцями або частиною бізнесу.

Україна-Польща: Як збільшити пропускну здатність залізниці для пасажирів

Несподівано військова агресія рф стала "зоряним часом" для залізниці у сполученні між Україною і Польщею. Але, як і в випадку з вантажами, є проблема з обмеженнями для пасажиропотоку. Які варіанти її подолання?

ІnnoTrans-2022 – залізничний острівець надії в тривожному 2022 році

Репортаж з найбільшого світового форуму залізничного транспорту і техніки.

Наверх