В Закарпатському ОТЦК прокоментували оприлюднену напередодні інформацію Асоціації міжнародних автоперевізників (АсМАП) про випадки, коли водіїв вантажівок після повернення з-за кордону співробітники ТЦК знімають з рейсів.

"Водії вантажних транспортних засобів такі ж громадяни України як і інші. Під час огляду документів на контрольно-пропускних пунктах не завжди є змога перевірити на місці всі військово-облікові дані, це пов’язано з тим, що громадяни завчасно не подбали про наявність при собі військово-облікових документів", - йдеться в заяві Закарпатського ОТЦК та СП.

Там додали, що в таких випадках військовозобов’язаним водіям пропонують проїхати в територіальні центри комплектування для уточнення даних. При цьому вантажівка залишається під наглядом представників правоохоронних органів.

"Якщо громадянин вважає, що він не підлягає мобілізації, то йому потрібно мати при собі відповідні військово-облікові документи з відмітками, які підтверджують його законні права на відстрочку, що передбачені в статті 23 Закону України "Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію", або з відміткою про зняття з військового обліку. Або документ про належним чином оформлене бронювання", - йдеться у повідомленні.

В ОТЦК також наголосили, що система "Шлях" не має нічого спільного з військовим обліком.

Разом з тим, в територіальному центрі комплектування не прокоментували інформацію автоперевізників про те, що водіїв не тільки знімають з рейсів для уточнення даних, а і відразу відправляють на ВЛК і далі до навчальних центрів.

Нагадаємо, керівництво АсМАП закликає Міноборони та МІУ спільно вирішити проблему мобілізації водіїв, що задіяні в міжнародних перевезеннях. "Давайте сядемо за стіл, обговоримо всі проблеми і знайдемо шляхи розвʼязання цих проблем. Не можна на автомобільних магістралях вилучати водіїв, забирати їх, кидаючи вантаж та автомобіль на трасі… Людина має знати, виходячи в рейс, доїде вона додому чи не доїде", - заявив президент АсМАП Леонід Костюченко.