За результатами роботи у 2023 році компанія "Мостиська драй порт", відома як "Контейнерний термінал "Мостиська", обробила понад 72,4 тис. TEU контейнеризованих вантажів.

Про це пише ЦТС з посиланням на інформацію компанії.

За минулий рік консолідований обсяг обробки генеральних, навалювальних і наливних вантажів зріс до 286 тис. тонн.

З них зернових вантажів 122 тис. тонн, наливних - 62 тис. тонн, генеральних - 35 тис. тонн, а також балк-вантажів - 37 тис. тонн.

"Наявність сучасної інфраструктури та обладнання, оптимальне використання виробничих потужностей дали змогу у 2023 році успішно перевалити через термінал усі заявлені вантажі та встановити особисті рекорди. Ми очікуємо поглиблення інтеграції та збільшення вантажопотоку з ЄС, а також підвищення рівня контейнеризації", - зазначив генеральний директор компанії "Мостиська драй порт" Дмитро Кобзар.

Основне зростання перевалки припало на друге півріччя й далі набирало обертів.

Переважно вантажі йшли до країн Азії, через європейські порти, а також до Польщі, Італії та Німеччини.

Причиною зростання обсягів перевалювання вантажів насамперед стала переорієнтація морських ліній і налагодження роботи через порти Польщі. Також одним із чинників збільшення обсягів став розвиток виробничих потужностей та надання нових послуг.

Нагадаємо, що контейнерний термінал "Мостиська" був запущений в роботу влітку 2022 року року. "Лемтранс" і компанія "Реіл Транс Інвестмент" виступали інвесторами проекту, компанії N'UNIT та "Левада-Карго" - партнерами з розвитку контейнерного бізнесу. Також в рамках цього проекту було побудовано зерновий термінал, який може обробляти 60 тис. т збіжжя щомісяця.

Загальна довжина колій всього терміналу (з урахуванням контейнерного) дозволяє приймати максимально 8 потягів: 4 потяги колії стандарту 1520 мм та 4 потяги європейського стандарту 1435 мм. Для їх опрацювання використовуються власні локомотиви, які можуть виїжджати на станцію.