У Південній Кореї  національний залізничний оператор Korail ввів в експлуатацію два високошвидкісні поїзди KTX-Cheongryong (EMU-320), побудовані компанією Hyundai Rotem. 

Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.

Ще 17 поїздів KTX-Cheongryong (EMU-320) від компанії Hyundai Rotem з'являться в експлуатації до 2027 року.

Поки ці потяги експлуатуються зі швидкістю до 300 км/год, рух із максимальною швидкістю 320 км/год стане можливим до 2028 року після завершення спорудження другої двоколійної ВШМ між станціями Пхентхек та Осонг - у коридорі, загальному для ВШМ Honam та Gyeongbu.

В електропоїзді KTX-Cheongryong застосовано розподілену тягу, тягове обладнання розміщено у шести з восьми вагонів.

KTX-Cheongryong розвиває швидкість 300 км/год за 3 хв 32 с у порівнянні з 5 хв 16 с у поїзда KTX-Sancheon з моторними вагонами в голові та хвості, який також будувала компанія Hyundai Rotem.

На думку оператора Korail, покращені характеристики розгону та гальмування мають велике значення при експлуатації на залізничній мережі з невеликими відстанями між станціями. Використання алюмінієвих сплавів замість сталі в кузовах вагонів скорочує масу тари та осьове навантаження з 17 до 15 тонн.

У поїзді довжиною 199,1 м є 515 місць (на 35% більше, ніж у поїздах KTX та KTX-Sancheon), у тому числі 46 - у вагоні першого класу, решта місць - у семи вагонах другого класу.

Нові поїзди надають пасажирам комфортніші умови: ширина вагонів збільшена до 3150 мм (2970 мм у KTX-Sancheon), крісла встановлені з кроком 126 мм (106 мм у KTX-Sancheon), передбачені електричні розетки, бездротові зарядні пристрої та USB-порти. Узгодження кроку вікон та крісел покращує природне освітлення. Висувні майданчики полегшують посадку як з високих, так і з низьких платформ.