"АрселорМіттал Кривий Ріг" побудував підземне депо для ремонту шахтного транспорту, електровозів та вагонеток на глибині 1135 метрів.

Про це пише ЦТС з посиланням на Металург.

Дотепер майже усі ремонтні роботи, техогляди та передзмінні огляди шахтного транспорту на горизонті 1135 метрів відбувалися у тимчасовому гаражі.

"Його розміри дозволяли одночасного оглядати лише одну одиницю транспорту. А потреба була у декількох одночасно. І через це виникали незручності та затримки у роботі гірників. Над розв’язанням питання працювали давно. Тепер підземне депо запрацювало. Подібних йому за розміром, оснащенням та комфортом у шахтоуправлінні немає", - йдеться в повідомленні.

Аби побудувати цю підземну СТО, довелося вийняти 2800 кубометрів гірничої маси. Щоб вирівняти підлогу та нерівності на робочих місцях, використали 300 кубометрів бетону. А щоб депо було безпечним, змонтували 30 тонн металоконструкцій, проклали 1500 метрів кабельної продукції.

"Уявіть собі під землею депо 50 метрів завдовжки з двома під’їзними коліями, сучасними робочими місцями для ремонтного та обслуговуючого персоналу. Тут зручно розташувалися різноманітні вантажопідіймальні механізми: таль на 3,2 тонн, дві кран-балки на 10 тонн, а ще - оглядові ями для обслуговування підземного транспорту. Робочі місця персоналу - столи для зварювання зі зварними апаратами та свердлувальні верстати, вироблені з дотриманням усіх норм з охорони праці", - зазначив заступник головного інженера ШУ з підземного виробництва Олександр Петровський.

У підземному гаражі встановлено 50 одиниць ремонтного обладнання, це дозволяє швидко та якісно виконувати ремонтні, профілактичні та оглядові роботи на горизонті 1135 метрів.

На будівництво підземного депо контактних електровозів та ремонту вагонеток було витрачено 23 млн гривень. 

photo_5237827074511718162_y

photo_5237827074511718177_y

photo_5237827074511718178_y