CMA CGM підписав контракт на конверсію контейнеровозів під роботу на метанолі з китайською державною суднобудівною компанією (CSSC).

Про це пише ЦТС з посиланням на The Maritime Executive.

Компанія планує переобладнати два контейнеровози місткістю 9 тис. TEU, побудованих майже 10 років тому.

За інформацією китайських ЗМІ, перше судно піде на переобладнання у середині 2025 року.

Роботи триватимуть три місяці. Якщо випробування модернізованого контейнеровозу пройдуть успішно, на конверсію під роботу на метанолі підуть ще від шести до десяти контейнеровозів CMA CGM.

CMA CGM - не єдиний судновласник, який розглядає переведення контейнеровозів, що вже працюють, на метанол. У жовтні 2023 року аналогічний контракт із китайською верф'ю Zhoushan Xinya підписав Maersk.

Першим буде модернізовано контейнеровоз H-класу Maersk Halifax місткістю 15 тис. TEU. Загалом датський перевізник розглядає можливість переобладнати судна, збудовані в період з 2017 по 2019 рік.

Донедавна CMA CGM волів інвестувати в судна, що працюють на ЗПГ. Так, у флоті групи є 35 контейнеровозів із двопаливними двигунами, що працюють на ЗПГ. До 2028 року перевізник керуватиме 120 суднами на екологічному паливі.