Залізничні тарифи, що діють в Україні, є одним зі стримуючих факторів повноцінного розвитку контейнерних перевезень залізницею. Зокрема, це стосується 30-футових контейнерів.

Як пише ЦТС, про це в інтерв’ю Rail.Insider розповів директор зі стратегії та розвитку компанії "Левада-Карго" Валерій Андріанов.

За його словами, робота з різними типами контейнерів (крім традиційних для України 20 та 40-футових) - це насамперед підвищення ефективності для перевезення певних видів вантажів. Різні типи нестандартних (хоча в більшості країн світу їх називають звичайні, стандартні) контейнерів довели свою ефективність і в Україні.

"Наприклад, 23-26-футові танк-контейнери для наливних вантажів; 30-футові балк-контейнери для сипких вантажів. Такі контейнери вже впевнено зайняли свої ніші на українському ринку, особливо в контексті перевезень між Україною та ЄС. Можу впевнено сказати, що їхня роль посилюватиметься попри негативні чинники, які заважають розвитку та підвищенню ефективності", - говорить Андріанов.

Щодо негативних чинників він конкретизував, що мова про тарифну політику. "Головним негативним чинником є залізничні тарифи, встановлені на такі види контейнерів. Наприклад, у нас тариф на 30-футовий контейнер дорівнює тарифу на 40-футовий," - відзначив менеджер, додавши, що так не повинно бути, особливо в контексті ефективнішої експлуатації українського залізничного рухомого складу де понад 60% парку платформ складають 60-футові.

Раніше повідомлялося, що найбільший приватний вагонний оператор України "Лемтранс" спільно з дочірньою компанією "Левада-Карго" інвестував більше 200 млн грн у придбання понад 240 фітингових платформ.