Іспанський виробник рухомого складу - компанія CAF оприлюднила план стратегічного розвитку, згідно з яким її річний обсяг продажів має досягти 4,8 млрд євро, а показник EBIT наблизитися до 300 млн євро у 2026 фінансовому році.

Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.

У компанії зазначили, що у попередній період 2016-2021 років важливою віхою стало придбання польської компанії Solaris та консолідація зусиль з метою відповідності технічним вимогам міжнародних ринків, зокрема, у таких країнах, як Франція та Німеччина. У серпні 2022 року CAF поглинула два бізнеси Alstom, пов'язані з виробництвом моторвагонних поїздів у Німеччині та Франції.

У 2016-2021 роках річний обсяг продажів зріс з приблизно 1,3 млрд до близько 3 млрд євро, а показник EBIT - з 112 млн до 165 млн євро. 

У новому стратегічному плані поставлено завдання позиціонування CAF як компанії, що має широку лінійку як рейкового рухомого складу, так і автобусів за рахунок максимальної цифровізації процесів організації виробництва. Цьому сприятиме концентрація діяльності на чотирьох основних напрямках - бізнес-процеси, підвищення продуктивності праці, інновації та стійкість розвитку.

Згідно зі своєю бізнес-стратегією, CAF має намір розвивати виробництво рейкового рухомого складу в країнах Європи та Північної Америки, а також автобусів в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні.

Крім того, компанія планує просувати рішення, пов'язані з розвитком інтелектуальної мобільності та спрямовані на покращення використання інфраструктури міського транспорту, включаючи управління парками рухомого складу різних видів транспорту та ін.

CAF надалі націлена на реалізацію стратегії декарбонізації за рахунок розширення лінійки рейкового рухомого складу, що випускається, і автобусів на основі використання альтернативних джерел енергії, у тому числі електрики та водню, а також за рахунок автоматизації систем громадського транспорту, включаючи метро і трамвай.

Для досягнення поставлених завдань компанія планує інвестиції в обсязі приблизно 550-650 млн євро.