Демонстраційний тривагонний гібридний поїзд, який може отримувати живлення від контактної мережі, водневих паливних елементів або тягових акумуляторів, завершив випробувальні рейси у столичному регіоні Іспанії в умовах, близьких до кількох сценаріїв комерційної експлуатації.

Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.

Під час однієї із заключних поїздок тестувався максимально досяжний пробіг поїзда під час живлення від паливних елементів.

Він становив 804 км на маршруті між Мадридом і Меридою, причому запас водню було витрачено в повному обсязі.

Ходові випробування поїзда проходили у чотири етапи у кількох іспанських регіонах з різними експлуатаційними умовами.

Європейський проект FCH2RAIL зі створення гібридної силової установки, в якій поєднуються ефективність електричної тяги та переваги паливних елементів та тягових акумуляторів щодо автономності на неелектрифікованих ділянках, реалізується з 2021 року.

У ньому задіяно переобладнаний електропоїзд сімейства Civia, побудований іспанською компанією CAF. Випробування проходять на лініях колії 1668 мм за підтримки Adif - оператора залізничної інфраструктури Іспанії.

Завершити проект, координатором якого є Німецький центр авіації та космонавтики (DLR), планують наприкінці 2024 року.