Чеський приватний залізничний оператор RegioJet розглядає можливість інвестування в електрифікацію залізничної лінії Чоп-Мукачево, аби в перспективі продовжити маршрут поїзда Прага-Кошице-Чоп до Мукачева. Також, якщо буде відновлена залізниця з європейською шириною колії до Ужгорода, компанія не проти долучитися до електрифікації і цього маршруту.

Як пише ЦТС з посиланням на Інтерфакс-Україна, такі плани підтвердив виконавчий директор RegioJet Якуб Свобода.

"Я повторю те, що уже сказав власник RegioJet Радим Янчура: ми готові інвестувати певні кошти в інфраструктуру в Україні, зокрема у відновлення електрифікації ділянки європейської колії Мукачево-Чоп. Проте, звісно, реалізація таких проектів має відбуватися спільно з "Укрзалізницею", - зазначив керівник компанії.

"Більше того, сьогодні, зокрема, говорили про можливість будівництва євроколії від Чопа до Ужгорода і, відповідно, електрофікацію лінії до Ужгорода в майбутньому. Є ймовірність, що безпосередньо будівництво євроколії на цьому напрямку розпочнеться до кінця цього року. Це дасть RegioJet можливість організувати маршрут від Праги до Ужгорода", - додав він.

"Тільки-но буде збудовано євроколію до Ужгорода, електрофікація може відбутися за один-два роки. RegioJet дуже серйозно налаштований стосовно реалізації цього проекту. Можу запевнити". - сказав Свобода.

Раніше в інтерв’ю ЦТС власник RegioJet Радим Янчура говорив, що мріє запустити прямий нічний поїзд з Праги до Мукачева, але для цього необхідно відновити електрифікацію європейської колії на ділянці Чоп-Мукачево.

"Також дуже цікавим напрямком є Ужгород. Раніше між Чопом і Ужгородом була колія європейського стандарту, але в 1990-х вона була демонтована. Ми знаємо, що "Укрзалізниця" вже виготовила проектну документацію для відновлення цієї вкрай важливої ділянки. Тому маємо надію, що скоро ця колія буде відновлена, що дозволить нашім поїздам та поїздам інших європейських операторів здійснювати рейси до обласного центру Закарпаття. Це дозволить організувати перевезення з Ужгорода до Праги, Братислави, Будапешта, Відня, Мюнхена, Лейпцига та багатьох інших міст ЄС", - відзначав Янчура.