CMA CGM прийняв в експлуатацію контейнеровоз на ЗПГ з унікальним дизайном. Це перше з десяти суден, проект яких розробили данська інжинірингова компанія Odense Marine Technique (OMT) та французьке конструкторське бюро Chantiers de l’Atlantique.

Про це пише ЦТС з посиланням на інформацію CMA CGM.

Новий контейнеровоз, побудований на корейській верфі Hyundai Mipo Dockyard, отримав назву CMA CGM Mermaid, його місткість складає 2 тис. TEU.

Він буде задіяний на фідерних перевезеннях між портами Північної Європи та Середземномор'я. Найближчим часом CMA CGM Mermaid вирушить у свій перший рейс.

"Це нова модель контейнеровозу з оновленими технічними характеристиками. Для підвищення енергоефективності адаптовано як пропорції судна, так і різні технології. Однією з унікальних характеристик конструкції є співвідношення довжини (204,29 м) та ширини (29,6 м), яке покращує гідродинамічні та аеродинамічні характеристики судна", - зазначають у CMA CGM, додаючи, що це перші контейнеровози у флоті компанії з надбудовами в передній частині.

"Розташування капітанського містка та житлових відсіків у передній частині судна дозволяє покращити аеродинамічні характеристики та збільшити вантажомісткість у порівнянні з традиційною конструкцією. Нова конфігурація носової частини - пряма, з практично увігнутим профілем та інтегрованим бульбом, забезпечує покращені гідродинамічні характеристики та дозволяє знизити витрату палива на 15% за рейс", - пояснюють у CMA CGM.

Судна проекту працюють на ЗПГ, що дозволяє скоротити викиди оксидів сірки на 99%, оксидів азоту - на 92% та дрібних частинок - на 91%.

Потужність двопаливного двигуна виробництва MAN становить 12 МВт, окрім ЗПГ, він може працювати також на біогазі, виробленому з біовідходів, крім того, його можна переобладнати під синтетичний метан, виготовлений з декарбонізованого водню.

Будівництво інших суден серії планується поетапно в період до січня 2025 року. У компанії розраховують, що викиди CO2 з нових контейнеровозів будуть на 20% менші порівняно з судами такого розміру, що працюють на традиційному паливі.

В даний час флот CMA CGM налічує 620 контейнеровозів, з них понад 30 працюють на альтернативних видах палива.