Залізниці Данії (DSB) представили 25 січня 2024 року у Копенгагені перші 16 вагонів Talgo 230, призначених для формування поїздів далекого прямування у внутрішніх та міжнародних сполученнях.

Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.

Після етапу випробувань та сертифікації поїзда з цих вагонів починаючи з осені 2024 року працюватимуть на маршруті, що зв'язуватиме Копенгаген та Орхус із Гамбургом, а в перспективі - і на інших внутрішніх та міжнародних напрямках.

Рамковий контракт вартістю 500 млн євро DSB та компанія Talgo підписали у лютому 2020 року і тоді ж оформили замовлення на вагони для восьми поїздів на суму 134 млн євро.

Враховуючи прогнози зростання попиту на поїздки у міжнародних сполученнях, у квітні 2021 року DSB замовили додаткові вагони для збільшення місткості поїздів з 442 до 492 місць. У квітні 2023 року DSB оформили третє замовлення на вагони ще для восьми поїздів, включаючи 16 вагонів із кабіною керування.

На першому етапі для тяги поїздів планують застосовувати два двосистемні електровози Vectron від Siemens - в голові та в хвості. На другому етапі вагон із кабіною управління замінить один із електровозів.