Національний пасажирський оператор США Amtrak уклав три контракти щодо програми будівництва двох нових двоколійних мостів, які замінять 117-річний розвідний міст через річку Саскуеханна в штаті Меріленд.

Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.

Цей найдовший у Північно-східному коридорі розвідний міст використовується для пропуску щодобово більш ніж 110 пасажирських поїздів операторів Amtrak та Maryland Area Regional Commuter (MARC), а також вантажних компаній Norfolk Southern.

Чинне обмеження швидкості до 90 миль/год (144 км/год) негативно впливає пропускну здатність ділянки.

Федеральна залізнична адміністрація (FRA) виділила на цей проект грант у розмірі 2,08 млрд доларів, який разом із грантами на 24 інші проекти входить у федеральний пакет інвестицій (16,4 млрд доларів), призначених для модернізації Північно-східного коридору.

Зі спільним підприємством Flatiron/Herzog оператор Amtrak уклав контракт типу Construction Manager at Risk (CMAR), за яким керівник будівництва веде проект від етапу проектування до завершення робіт та несе ризики, пов'язані з перевищенням обумовлених на етапі тендеру витрат.

Це другий контракт типу CMAR у Північно-східному коридорі, перший із спільним підприємством Clark Construction/Stacy Witbeck оператор Amtrak уклав у вересні 2023 року на будівництво двотрубного тунелю імені Фредеріка Дугласа.

Другий контракт підписаний з очолюваним компанією AECOM консорціумом та охоплює проектування та управління будівництвом.

За третім контрактом компанія Fay Construction забезпечить демонтаж 10 опор, що залишилися від мосту спорудження 1866 року.

Ці роботи намічено розпочати у 2024 році та виконати протягом 12 місяців. До кінця 2024 року має бути завершено проектування, а в 2025 році планується розпочати поетапну споруду двох нових мостів.