Частка продукції ГМК в структурі перевезень Українського Дунайського пароплавства у 2024 році може зрости з 23% до 50%, повідомив заступник генерального директора УДП Владислав Бєлах під час виступу на форумі з відновлення Reconstruct Ukraine в Румунії, пише ЦТС.

Протягом 2022-2023 років основу вантажопотоку пароплавства складали зернові. "Проте компанія зберегла стратегічні позиції на Середньому Дунаї, передбачаючи, що попит на перевезення зернових з дунайських портів зменшиться після відкриття портів Великої Одеси", - зазначив він.

Останні місяці 2023 року УДП почало поступово збільшувати кількість баржевих караванів на Середньому Дунаї. Наступного року саме Середній Дунай буде відігравати ключову роль в перевезеннях компанії, а місце агарної продукції займе продукція ГМК.

"Сьогодні ми в процесі перемовин та контрактування. Наші переваги - це великий обсяг флоту у наявності та комплексні логістичні рішення, які дають можливість вийти на привабливу ставку фрахту. Ми пропонуємо замкнений логістичний ланцюг, що мінімізує ризики для клієнта", - додав Бєлах.