Компанії APM Terminals Railways Spain, Synergy та Naviland Cargo вперше організували курсування чотирьох поїздів на тиждень між контейнерним терміналом Hutchison Ports BEST у порту Барселони та терміналами в Тулузі (три поїзди) та Ліоні (один поїзд) без зміни локомотивів на кордоні.

Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.

У цьому проекті використано перевагу порту Барселони - єдиного в Іспанії, пов'язаного з французьким кордоном лінією колії 1435 мм.

Для тяги використовуються шестивісні електровози EURO6000 будівництва компанії Stadler, які допущені до експлуатації в обох країнах.

Ця ініціатива цікава ще й тим, що представляє перший регулярний контейнерний сервіс в Іспанії, який обслуговує потяги завдовжки 750 м - максимально допустима на залізницях Європи.

Потяг такої довжини може перевезти 108 TEU порівняно з 68 TEU у поїздах меншої довжини (450-500 м).

Автоматизований термінал Hutchison Ports BEST є одним із найтехнологічніше розвинених в Іспанії. Він оснащений для одночасної переробки кількох суден-мегаконтейнеровозів, має в своєму розпорядженні залізничну станцію з вісьмома шляхами - найбільшу в середземноморських портах.