Гірничодобувна компанія Rio Tinto та спільне підприємство Simfer уклали з урядом Гвінеї та консорціумом WCS угоду про будівництво трансгвінейської залізниці завдовжки понад 600 км.

Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.

Залізниця з'єднає місця видобутку залізняку в Сіманду - регіоні на південному сході Гвінеї з портом, який планують збудувати на південь від Конакрі - столиці країни.

Досягнута угода пройде процедуру ратифікації парламентом Гвінеї.

Окрім того, має бути виконане заключне техніко-економічне обґрунтування цього проекту. Також не завершено переговори щодо укладання між партнерами відповідного інвестиційного договору.

Родовище високоякісного залізняку в Сіманду вважається найбільшим у світі з числа ще не розроблених.

Передбачається, що залізницею перевозитимуть руду кількох компаній, які отримали право на розробку цього родовища.

Rio Tinto володіє часткою 53% у СП Simfer, 47%, що залишилися, припадають на компанію Chalco Iron Ore Holdings, засновниками якої є китайські Chinalco, Baowu, China Rail Construction Corporation і China Harbour Engineering Company. У консорціумі WCS домінують сінгапурська компанія Winning International Group та китайська Weiqiao Aluminium.