Флот танкерів, що створювався для тіньового транспортування російської нафти світом, скоротився вдесятеро, повідомляє Bloomberg.

Про це пише ЦТС з посиланням на Ліга Бізнес.

За даними Equasis, міжнародної морської бази даних, компанія Gatik Ship Management із Мумбаї зараз управляє флотом із чотирьох нафтових танкерів. Ще у квітні їх було 42, більшість із яких було зібрано менш ніж за рік.

Gatik опинилася під пильною увагою на початку цього року, оскільки її швидкозростаючий флот, більшість якого перевозила російську нафту, викликав багато питань.

Частина флоту Gatik втратила доступ до стандартної галузевої страховки після того, як порушила цінову стелю на транспортування російської нафти, встановлену G7. Незабаром деякі судна компанії також втратили класифікацію в  Lloyd’s Register - ще одній ключовій службі, що підтверджує основні технічні стандарти для суден.

"Важко зрозуміти, що справді сталося з флотом. Судна, які більше не перебувають у комерційному управлінні Gatik, продовжують працювати з російською нафтою. Зараз вони знаходяться під контролем цілої низки компаній, структура власності яких також незрозуміла", - пише Bloomberg.