Mediterranean Shipping Company, за повідомленнями ЗМІ, веде переговори щодо придбання двох залізничних операторів в Італії, пише ЦТС.

Corriere della Sera повідомила, що MSC веде переговори з італійським державним залізничним оператором Ferrovie dello Stato SpA про придбання міноритарного пакету до 49% її залізничної "доньки" Tx Logistic. Одночасно з цим Bloomberg повідомив, що MSC хоче викупити у Global Infrastructure Partners (GIP) незалежного приватного італійського залізничного оператора Italo.

Italo працює на італійському ринку залізничних пасажирських перевезень із 2012 року. Компанія оперує парком з 51 потяга, які обслуговують перевезення на маршрутах, що зв'язують великі міста країни, в т.ч. Рим, Мілан та Верона.

MSC має дочірнього залізничного оператора інтермодальних перевезень Medway, яка працює у Португалії (колишня CP Carga, яку MSC придбав у процесі приватизації держактивів), Іспанії та Італії.

Минулого року Medway у співпраці з іншою "донькою" MSC Medlog запустила в Італії "прискорений сервіс", що зв'язує термінал LSCT з інтермодальним терміналом Terminali Italia, що належить державному залізничному оператору Rete Ferroviaria Italiana в Марцалії (Модена). Термін "прискорений коридор» (Fast Corridor) означає, що у сервісі нерозмитнені імпортні вантажі можуть вивозитися з порту на внутрішній термінал, де здійснюється митне оформлення.

Останніми місяцями інтерес MSC до італійського ринку явно посилився. Раніше цього року у партнерстві з Lufthansa група мала намір подати заявку на участь у приватизації італійської державної авіакомпанії ITA Airways, наступника Alitalia, але передумала. У березні було придбано міноритарний пакет акцій італійського поромного оператора-банкрута Moby на додаток до вже контрольованого групою поромного оператора Grandi Navi Veloci.