В компанії Solaris повідомили, що за минулий, 2022 рік, кількість проданих автобусів без шкідливих викидів вперше перевищила продажі транспортних засобів на дизельному паливі та CNG, а Іспанія стала найбільшим ринком збуту замість Польщі. 

Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.

Президент Solaris Хав'єр Іріарте зазначив, що компанія планує знову вийти на ринок автотранспорту для далеких перевезень але з екологічно чистими джерелами енергії і розширити ринок у США та Канаді.

"Сьогодні міста швидко ростуть. Через 20 років у них проживатиме 70% населення. Така висока щільність населення загрожує великим збільшенням викидів - звідси важливість колективного транспорту без викидів, який зменшить автомобільний трафік. Наша місія - визначити напрямки розвитку автобусної галузі", - підкреслив він. 

За його словами, минулий рік став часом рекордних інвестицій у транспорт з нульовими викидами. "У випадку з Solaris ця тенденція була навіть помітнішою, ніж на всьому ринку. Сьогодні 86% наших замовлень - це транспортні засоби на альтернативному приводі (включно з тролейбусами). У 2020 році таких замовлені було 44%, у 2022 - 55%", - додав Іріарте.

Сектор водневих автобусів розвивається найшвидше, багато в чому завдяки субсидіям Європейського Союзу. У 2022 році Solaris законтрактував 200-й автобус із таким приводом.

Минулого року було поставлено 1492 автобуси - це точно такий самий результат, як у 2021 році. Однак, як підкреслив президент, це було отримано в набагато складніших умовах. 

"За майже чверть століття ми продали 23 тисячі автобусів до 750 міст у 33 країнах. У 2012-2022 роках ми поставили 13,5% усіх автобусів з нульовим рівнем викидів - найбільше серед усіх виробників. У нас також 61% ринку водневих автобусів на паливних елементах", - підсумував президент Solaris.