Завдяки введенню в експлуатацію низки переробних потужностей поблизу західного кордону з'явилася можливість додатково збільшити пропускну спроможність залізничного коридора Мостиська 2 - Медика, як в експортному, так і в імпортному напрямку.

Як передає ЦТС, про це розповів Дмитро Кобзар, генеральний директор Container Terminal Mostyska, в ході дискусіної панелі на Grain Storage Forum "Elevator" : "Зберігання зерна. Проблеми та можливості розвитку в період війни та повоєнного стану".

"Група "Лемтранс", до якої входить "Левада Карго", разом з партнером запустила термінал "Мостиська". По терміналу у Мостиську прокладена широка та європейська колії, збудовано ще зерновий термінал, є обладнання для роботи з будь-якими типами контейнерів. Ми надаємо ринку альтернативу та покращену логістику", - відзначили в "Лемтранс", коментуючи нові можливості.

332168972_871444110812493_7629710980273064366_n

Нагадаємо, що контейнерний термінал "Мостиська" був запущений в роботу влітку минулого року. "Лемтранс" і компанія "Реіл Транс Інвестмент" виступали інвесторами проекту, компанії N'UNIT та "Левада-Карго" - партнерами з розвитку контейнерного бізнесу.

Також в рамках цього проекту було побудовано зерновий термінал, який може обробляти 60 тис. т збіжжя щомісяця.