Інтермодальний термінал EWG (East-West Gate), який в жовтні почав роботу в Угорщини приблизно в 20 км від українського кордону, зацікавлений в допуску його локомотивів до станцій Чоп і Батьово.

Це випливає з пресрелізу підприємства, який є в розпорядженні редакції ЦТС.

Зокрема, на терміналі зазначають, що його приватна залізнична компанія EWG Rail використовує в роботі власні тепловози для колії стандарту 1435 мм, а також єдина з приватних перевізників Угорщини має в парку тепловоз М62 для роботи на широкій колії. В кінці січня очікується прибуття ще двох М62, які зможуть працювати на колії стандарту 1520 мм.  

"При отриманні відповідних дозволів від уряду України, EWG Rail може в майбутньому власними тепловозами перевозити поїзди клієнтів зі станцій Чоп та Батьово безпосередньо до терміналу", - зазначили в EWG.

В компанії також повідомили, що готові нарощувати обсяги перевалки олії та зерна з України. Як писав ЦТС, першим на термінал прибув поїзд саме з аграрними вантажами з України. Також відзначимо, що одними з інвесторів EWG є представники російського бізнесу.

Нагадаємо, раніше представник компанії Freightliner в Україні висловив думку, що МІУ могло б дозволити курсування локомотивів перевізників з ЄС до найближчих прикордонних станцій в середині України по європейській та широкій колії.

У відповідь голова "Укрзалізниці" заявив, що не бачить необхідності у допуску локомотивів європейських перевізників на мережу УЗ до прикордонних станцій. За словами Олександра Камишіна, його компанія справляється з обсягами транскордонних перевезень.