В Британії після статичних випробувань на полігоні Центру інновацій та розвитку (RIDC) британського оператора інфраструктури Network Rail у графстві Лестершир розпочалася програма динамічних випробувань вантажного тепловоза серії 66. Це перший у своєму класі локомотив, оснащений бортовим обладнанням європейської системи керування рухом поїздів ETCS.

Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.

Зазначається, що тепловоз серії 66 - наймасовіший вантажний локомотив на залізницях Великої Британії, і початок динамічних випробувань системи ETCS став важливим етапом впровадження цифрової локомотивної сигналізації нового покоління на всіх машинах парку.

Усі гравці конкурентного ринку, що беруть участь у програмі цифрової трансформації магістралі Східного узбережжя (East Coast Digital Programme, ECDP), об'єдналися для узгодження базового проекту бортового обладнання, представленого апаратурою Trainguard 200 Siemens Mobility.

На оснащення першого локомотива знадобилося 16 місяців.

Узгоджений базовий проект дозволить отримати допуск до експлуатації всіх типів тепловозів серій 66 та 67.

Протягом наступних 5 років такою апаратурою планується оснастити сотні машин, багато з яких призначені для експлуатації в рамках програми ECDP на лініях без світлофорів.

Після закінчення динамічних випробувань на полігоні RIDC локомотив повинен без відмов пройти понад 8000 км, після чого буде представлений для сертифікації.