Об'єднання залізничної промисловості Німеччини (VDB) відзвітувало про результати, отримані галуззю у 2023 фінансовому році. Сумарний прибуток німецької промисловості, що обслуговує залізничний транспорт, досяг рекордної суми 14,4 млрд євро (зростання на 17% до попереднього року).

Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.

Із цієї суми на проекти в Німеччині припадає 9,3 млрд євро (проти 10 млрд євро 2022 р.), на закордонні проекти - 5,1 млрд євро (2022 р. - 3,9 млрд євро).

Найбільший дохід отримано в секторі рухомого складу (включно з компонентами) - 10,4 млрд євро (-1 % до 2022 р.). З цієї суми 3,9 млрд євро припало на закордонні ринки (2022 р. - 2,9 млрд євро).

Поповнення портфеля замовлень у Німеччині та за кордоном також виявилося рекордно високим - 21,5 млрд євро (+57%). З нього на сектор рухомого складу (включаючи компоненти) припало 15,9 млрд євро (+63,9%), на інфраструктуру - 5,6 млрд євро (+40%). Що стосується портфеля замовлень на внутрішньому ринку, то в секторі рухомого складу він збільшився на 9,2 млрд євро (проти 5,4 млрд 2022 р.), у секторі інфраструктури - на 3,6 млрд євро (проти 1,2 млрд євро 2023 р.).

VDB оцінює зростання доходів і особливо портфеля замовлень німецької галузевої промисловості як ознаку посилення уваги влади до залізничного транспорту. Водночас галузева промисловість не може планувати своєї діяльності на довгострокову перспективу, оскільки влада країни все ще остаточно не визначилася з пріоритетами у транспортній політиці. На залізничну промисловість країни негативно впливають також інфляція та високі ціни на енергоносії.