Вантажообіг портів Німеччини в 2023 році знизився на 4,1% порівняно з попереднім роком і склав 267,8 млн тонн, повідомляє Федеральне статистичне управління країни, пише ЦТС.

Найбільший вантажообіг зафіксований у порту Гамбург (99,6 млн тонн, -3,6% щодо 2022 року). За ним слідують порти Бремерхафен (39,2 млн тонн, -8,4%), Вільгельмсхафен (29,8 млн тонн, -6,1%), Росток (23,9 млн тонн, +11,9%).

На показниках порту Росток позначилося чотириразове зростання перевалки нафти - з 1,3 млн тонн у 2022 році до 5,2 млн у 2023 році.

Основним партнером німецьких портів у 2023 році були США з 27,9 млн тонн вантажів (+26,9%). На другому місці опинилася Норвегія (25,1 млн тонн, +10,6%). Далі йдуть Швеція (23 млн тонн, -5,9%) і Китай (20,1 млн тонн, -3,8%).

У статистичному управлінні зазначають, що більше двох п'ятих перевалених для США вантажів (12,2 млн тонн) у 2023 році припало на викопне паливо.

Загалом минулого року порти Німеччини прийняли через інші країни 38 млн тонн вугілля, нафти та природного газу (+5,3%).

У 2023 році на 35,9% впав імпорт вугілля - до 7,3 млн тонн. При цьому на 6,2% порівняно з 2022 роком збільшилася перевалка імпортної нафти - до 25,9 млн тонн. Імпорт природного газу (в основному зрідженого нафтового газу) зріс у 15 разів - з 317 тис. тонн у 2022 році до 4,8 млн тонн у 2023 році. Імпорт природного газу становив 3,7 млн тонн.

Контейнерообіг у портах Німеччини за 2023 рік скоротився на 8,5% і склав 12,7 млн TEU. Основний обсяг контейнерних вантажів припав на Китай (2,61 млн TEU, -12,2%) та США.