Близько 20 компаній висловили зацікавленість у придбанні DB Schenker, у тому числі кілька близькосхідних компаній та інвестиційних фондів.

Як пише ЦТС, про це повідомляє The Loadstar з посиланням на власні джерела.

Серед претендентів на участь у торгах - DP World (ОАЕ), а також суверенний фонд добробуту ADQ (Абу-Дабі, ОАЕ), який останнім часом зміцнює свій транспортно-логістичний підрозділ і вже володіє авіакомпанією Etihad, залізничним оператором Etihad Rail, аеропортами Абу -Дабі та AD Ports Group.

Крім претендентів з ОАЕ, у покупці DB Schenker також зацікавлена саудівська судноплавна компанія Bahri, яка володіє 94 суднами та у структурі якої є логістичний підрозділ.

В останні роки і DP World, і AD Ports зміцнювали свій бізнес за рахунок злиття та поглинання. AD Ports, наприклад, у 2023 році уклав п'ять подібних угод на загальну суму 600 млн доларів, а в 2022 році - на 1,6 млрд доларів, але в основному зосереджувався на купівлі підприємств дрібного та середнього бізнесу. Національна судноплавна компанія Саудівської Аравії Bahri менш схильна до злиттів і поглинань, хоча й придбала в 2022 році 40% акцій, що залишилися в Bahri Bolloré Logistics, щоб повністю викупити компанію. У 2023 році виручка компанії склала 2,34 млрд доларів, а чистий прибуток - 430 млн доларів.

"Крім того, є державний інвестиційний фонд Саудівської Аравії, який управляє активами на суму близько 700 млрд доларів і планує збільшити їх до 2025 року до 1 трлн доларів", - додає The Loadstar.

За даними німецького видання Handelsblatt, уряд Німеччини має деякі побоювання щодо продажу DB Schenker неєвропейським компаніям. Але близькосхідні компанії можуть запропонувати більшу суму, що в кінцевому рахунку може вплинути на угоду

"Опозиція близькосхідному інвесторові серед політичних партій Німеччини слабшає. По-перше, знижується ймовірність виникнення проблем із конкуренцією і, можливо, менше втрат робочих місць, що є однією з основних проблем, якби DB Schenker придбала датська логістична компанія DSV. На думку деяких спостерігачів, DSV може додати до своєї пропозиції пункт, що обмежує втрату робочих місць. Але є невпевненість у тому, чи це буде здійснено", - пише Handelsblatt. 

Передбачається, що серед інших потенційних претендентів у сфері логістики пропозицію подала компанія Kuehne + Nagel.